Sunday, August 23, 2009

sambung bff saya :p

selain puspa hanna ngan fattah tuh.. mereka berdua pun bff saya. mereka kwn yg sgt best wpun baru je berkwn ;p
azim;


azim ni saya kenal dari time study lagi ;p tapi xrapat sebab dia sibok dok ngorat ade minah yg xleh bla tuh haha(azim tau la sape) hehe dia ni kalau bising ..bising gileee tapi kalau senyap .senyap teros..tapi kitorg akan risau la kenape dia senyap kan.dia ni raja lawak weh sebab tu dia best and dia sangat sweet! beli teddy bear tuk kitorg laa kasi card valentime la.!best!pg bandung ari tuh dia xjadi ikot sebab bapak dia sakit.kesian dia tapi alhamdulillah dah sihat ;p sekarang dia dah kerja kat sabah.kesian dia berpuasa sorang2 kat sane..kalau saya sure nangis jeee hehe mengade lebihkan. rasanye dah lame gile xjumpa dia..weh kitorg RINDU kau lah! kau jaga diri baek2 tau !! iloveyou

Fadli
fadli..ni lagi lah jiran dari kecik tapi xpenah lepak2 pun..setakat angkat tangan je kalau jumpa hehe tapi lepas dah bertegur teros jadi bff saya..haha dia best sebab dia yg paling tua..hehe so dia jadi abg tuk kami2 :p dulu boleh la msg2 dia kalau tgh serabut tapi skarang dh xleh sebab dia dah jadi bf puspa..hehehe puspa u are very lucky dapat fadli yg best nih ..haha n korang sgt sesuai together ok..saya doakan korang berdua happy forever. wpun kadang2 dia pun mcm fattah annoying dia sebab suke perli aku sebab aku ni sgt"comel" ..jelous tuh.ha ye anda harus jaga puspa elok2 yer..sebab saya syg dia so kalau dia sedih saya pukul anda! (takot x takot x)hehe but i believe u can InsyaAllah.

p/s; xleh ckp loveyou kat fadli nanti puspa marah ;o hehe

and too both of u ! thanks for being a part of my life and such a good friend! i appreciate every single things you do to me(serius!). korang sgt best!!!!!!!

No comments:

Post a Comment