Wednesday, August 12, 2009

Bff ;p saya

To me friends are everything beside my family. dorang laaa yg buat kita happy n buat kite sakit hati..haha but i know they love me.. mari kita kenal 3 Bff saya!haha



puspa ; BFF saya nih always there for me wpun suka laaa sakitkan hati dia ni.. ;p suke begayut dengan dia seens sekolah..tah ckp ape pun xtau.makcik ni selalu dapat bf yg tah ape2..hehe but now fadli..plsss take a good care of her..jgn kasi dia sedih2..layan dia mcm princess tau sebab dia memang princess ;p..kalau x fattah pukol saya pukol anda .. but true in my heart shes the best! no one can replace her loveyou alot!

hanna: ni pun Bff saya.dia manjaaaa sgt..hehe semua org sayang dia.. temasuk saya! ;p dia akan buat semua org dgn dia happy jerrr... paling selalu gado dgn dia..but shes a good listener..really good! hope we will be friend forever!

Fattah:

fattah fattah... dia ni hmmm kadang2 sgt Annoying! haha (FA) but trully his a really2 a gud friend..wpun if mengadu ngan dia sure kena bebel2 dia but ape dia ckp memang betol. always dapat gf yg main2 kan dia je..hope yg ni boleh ng dia happiness forever. loveyou!


here poem for you guys..all the word in here are trully for u gusy(even tho im not the one who create it) ;p

when everything is wrong I'll come talk to you
you make things alright when I'm blue
you are my best friend
and I love, and I love you
there is no other one that can take your place
I feel happy inside when I see your face
I hope you believe me
because I speak sincerely
you are my best friend
and I love you, and I love you
I'm here right beside you
I will never leave you
and I feel the pain you feel when you start crying
you are my best friend
and I love you, and I love you
yes I do!
you are my best friend
and I love you ,and I love you
yes I do!
Yes u are!



1 comment:

  1. comellllllllll.ooooooooo curik gambaaa afro ai niee :p.

    e iloveyoumuch!.rasia ai byk kt u.
    rahsiaa smpai bebila hoke.
    mwacks! (hugkis)

    ReplyDelete