Tuesday, October 13, 2009

raya

hmm lame xtulis blog.. maybe xde masa or xreti nak tulis ape..haha
oh not to late cite pasal raya kan.. first raya sgt busan. lepas sembahyang raya pg rumah aeryn..makan2 pas 2 tangkap2 gamba .. tinggal family aku ngan aeryn je lah yg ade.. bestnye dapat raya mcm dulu. kat umah opah kat kuala. kemas2 rumah main bunga api n mcm2 lah.. rindu sgt momment tuh.. but ape nak buat semua tu dah berlalu..opah dah xde...masing2 buat hal masing2.. tapi mama plan tahun depan kite semua raya kat kuala.. book la resort tepi sungai sayong tuh..janji dkt kuala.. tahun ni aku xbalik mane2..ipoh ke kedah pun x..kerja first raya sampai lah tah raya ke berape.. open house best! thanks for coming semua org..yg kelaka lutfi sebok call byk kali nak ckp dia xdatang..kat kampung la konan..hehe tapi tipu je..haha aku tau kau sure datang.. semua2 thanks for coming. aku tau korang sgt aku..hehe sorry xterlayan tapi aku tau korang xde hal lah.. syg korang!!!

No comments:

Post a Comment