Tuesday, October 13, 2009

hidup

semlm, aku rasa sakit balik kat tempat yg aku operate, so call la mama bg tau.last2 mama datang amik and bawak pg pantai hospital jumpa doctor Mas. sampai sane doc ckp sis tu tumbuh balik..time 2 aku rasa kusut sgt.. tapi xnak la tunjuk kat mama kan.. doctor bagi aku MC isnin ngan selasa...tapi ari ni dah selasa n perot aku sgt sakit.. semlm aku msg org2 yg aku syg sebab aku perlukan dorang. and tapi pun ade msg2 chat2.. but sorang je yg mcm heran..yg lain mcm xheran..maybe dorang dah malas nak layan aku nih.. betol ape yg aku ckp kat hana.. bile aku dah xde semua akan suke sebab aku xsusahkan dorang lagi.. hmm sedih bile aku yg terhegeh2 call or msg suh call balik.. dah2 lepas ni biar aku je hadapi sorang2.. aku lagi sakit bile pk org xheran pun.. so now aku dah discuss dgn mama aku akan resign.. ak suke kerja nih tapi kerja ni xsesuai buat aku yg tgh sakit nih.. 2 hari aku manangis mengenang kenape dgn aku nih.. tapi bile pikir balik ini semua dugaan hidup..aku ade mama yg sentiasa sokong aku.. aku harap sgt tuhan boleh tunjuk aku jalan yg betol untuk hidup aku.

No comments:

Post a Comment